۱۳۸۹/۱۰/۱۵

ارسال یک مقاله یا پست در وردپرس با ایمیل

یکی از دوستان خیلی علاقه مند بود که در وب سایتش به خواننده این امکان را بدهد که اگر از یک مطلب خوشش آمد آن را به دیگران ایمیل کند.

خلاصه چند روزی روی اعصابم بود باز جای شکرش باقی است که من اصلا با موبایل رابطه خوبی ندارم و گرنه منو دیوانه می کرد.
بالاخره ناچار شدم یک تغییر کوچک در پوسته سایتش ایجاد کنم.چی کار کردم؟

ابتدا به پوشه wp-content\themes رفته و پوشه پوسته مورد نظرمان را پیدا کردم - مثلا پوسته پیش فرض twentyten.

در مرحله بعدی فایل functions.php را برای ویرایش باز کردم.اگر این فایل رو پیدا نمی کردم باید زحمت ایجادش رو می کشیدم
کد php زیر را در فایل نوشتم :

function direct_email($text="Send by email"){
        global $post;
        $title = htmlspecialchars($post->post_title);
        $subject = 'Sur '.htmlspecialchars(get_bloginfo('name')).' : '.$title;
        $body = 'I recommend this page : '.$title.'. You can read it on : '.get_permalink($post->ID);
        $link = ''.$text.'';
        return $link;
}


  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Donbaleh
  • Technorati
  • Balatarin
  • twitthis

1 نظرات:

Unknown گفت...

دیدی کارت درسته!

ارسال یک نظر